בלב מלכה נערכים ליום כיף נוסף לילדים אונקולוגיים בגן טבע תל צרעה

בלב מלכה נערכים ליום כיף נוסף לילדים אונקולוגיים בגן טבע תל צרעה

עמותת לב מלכה מביאה שמחה לילדים אונקולוגיים ביום כיף אשר יתקיים בגן הטבע תל צרעה במהלך החודש הקרוב

עמותת לב מלכה מביאה שמחה לילדים אונקולוגיים ביום כיף אשר יתקיים בגן הטבע תל צרעה במהלך החודש הקרוב

עמותת לב מלכה גאה להכריז על יום כיף מיוחד לילדים אונקולוגיים שיתקיים ב-17 במאי 2023 בגן הטבע היפהפה תל צרעה. יום זה מוקדש להביא שמחה, כיף והתרגשות לילדים הנאבקים בסרטן ובני משפחותיהם.

אנחנו מבינים שהילדים הללו עוברים הרבה וזקוקים לרגעים של אושר ונורמליות בחייהם. לכן ארגנו יום עמוס בפעילויות שבטוח יעלה להם חיוך על הפנים. החל מחלוקת חולצות ועד לפעילויות ליטוף של בעלי חיים, טיולי ג'יפים אתגריים ומסלול ייחודי והיסטורי ליד קברו של שמשון הגיבור.

יום הכיף יתחיל בהרשמה וחלוקת חולצות, ולאחר מכן יתקיים סיור תצפית בנוף פסטורלי. המדריכים המומחים שלנו ייקחו את הילדים ומשפחותיהם למסע בסביבה הטבעית המדהימה של תל צרעה, ויתנו להם הזדמנות לנשום את האוויר הצח וליהנות מהיופי של הטבע.

לאחר מכן, יגיע הזמן לקצת הרפתקה! הילדים ומשפחותיהם ייצאו לטיולי ג'יפים אתגריים, יטיילו ברחבי הפארק וכל מה שיש לו להציע. הנהגים המקצועיים שלנו ייקחו אותם דרך שטח מאתגר, ויתנו להם הזדמנות לחוות את הריגוש של טיול שטח.

כמו כן, נערוך לילדים פעילויות ליטוף של בעלי חיים, בהם יוכלו לקיים אינטראקציה עם מגוון בעלי חיים וללמוד עליהם עוד. זו הזדמנות נפלאה לילדים להתחבר לבעלי חיים ולחוות את השמחה שהם מביאים.

היום יגיע לשיאו בטקס חלוקת תעודות, תזמורת וארוחת ערב על האש. יהיו מתנות והפתעות לאורך היום כדי להפוך אותו למיוחד עוד יותר עבור הילדים.

אנו רוצים להדגיש שכל הפעילות הזו היא ללא תשלום. המטרה שלנו היא להביא שמחה לילדים אלו ולמשפחותיהם, ואנחנו לא רוצים שאף אחד יפספס בגלל אילוצים כלכליים.

כדי להירשם ליום הכיף המיוחד הזה, פשוט מלאו את טופס ההרשמה הנדרש בתחתית מאמר זה. אתה יכול גם לשלוח לנו את ההרשמה שלך במייל או בוואטסאפ.

נשמח לראות את כל הילדים ובני משפחותיהם בגן הטבע תל צרעה ב-17 במאי 2023. בואו נהפוך את זה ליום שלא ישכח וייזכר לנצח!, מלא בשמחה, כיף וחוויות חדשות. ביחד, נוכל להעניק לילדים האלה את מתנת האושר והזיכרונות שיימשכו כל החיים.

שתפו את הפוסט:

אולי יעניין אותך...

תרמו
והגשימו חלום!

מתנות של תקווה: לשחרר אותם לעבר החלומות – הוא קמפיין מכל הלב שלנו בארגון לב מלכה, שבזכותך נוכל לאפשר לילדים האמיצים הנאבקים בסרטן – להגיע ליעד החלום!

בזכות תרומתך , אתה לא רק נותן להם חבל הצלה, אלא גם את ההזדמנות לחוות את שמחת הילדות המגיעה להם באמת. התרומה שלך תעזור לממן מחנות נופש לילדים ובני משפחותיהם. לתמוך בריפוי רגשי, ולאפשר להם להשתתף באירועים והרפתקאות בלתי נשכחים שיעצימו את רוחם. יחד, נוכל להאיר את עולמם, להצית את החלומות שלהם ולעורר אותם להמשיך להילחם.