משנים חיים: הצטרפו למען קמפיין 'משנה חיים' והביאו שמחה למשפחות ילדים חולים

משנים חיים: הצטרפו למען קמפיין 'משנה חיים' והביאו שמחה למשפחות ילדים חולים

כל משפחה חולמת לבלות את החגים יחד, ליצור זיכרונות יקרים סביב שולחן האוכל. עם זאת, עבור משפחות עם ילד הנאבק בסרטן, המשך...

כל משפחה חולמת לבלות את החגים יחד, ליצור זיכרונות יקרים סביב שולחן האוכל. עם זאת, עבור משפחות עם ילד הנאבק בסרטן, העומסים הרגשיים והכלכליים עלולים לעתים קרובות להאפיל על הרוח החגיגית. בעמותת לב מלכה, אנו מחויבים להקל על הקשיים שעומדים בפני משפחות אלו ולהעלות חיוכים על פניהם של ילדיהם האמיצים. בתמיכתכם, נוכל להפוך את הייאוש על השולחן, ולהחליף אותו בתקווה ואושר באמצעות קמפיין גיוס המונים שלנו לארוחות חג.

פרויקט משנה חיים

עמותת לב מלכה נמצאת בימים אלו ערב פסח בפרויקט נרחב שמטרתו סיוע למשפחות של ילדים חולי סרטן. המטרה שלנו היא לספק ארוחות חג למשפחות אלו, להקל על הנטל הכלכלי של טיפולים יקרים ולאפשר להן להתמקד במה שחשוב באמת – לבלות רגעים יקרים יחד. בעודנו יוצאים למאמץ השאפתני הזה, אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לעשות שינוי בחייהן של אינספור משפחות הזקוקות נואשות לתמיכתנו.

כוחה של אחדות

יש כוח במספרים, ומסע גיוס התרומות ההמוני שלנו הוא עדות להשפעה שאנחנו יכולים לעשות כשאנחנו מתאחדים למען מטרה משותפת. על ידי איחוד מאמצינו, נוכל להקל על הלחץ הכלכלי שעומדות בפני משפחות אלו, ולאפשר להן ליצור זיכרונות מתמשכים עם יקיריהם. אנו מאמינים שלכל ילד מגיעה חווית חג משמחת, ובעזרתכם נוכל להבטיח שמשפחות של ילדים חולים המתמודדים עם הקושי הרב ביומיום, יקבלו את התמיכה לה הם זקוקים בזמנים קשים אלו.

נקודות מפתח לזכור

עמותת לב מלכה נמצאת כאמור בימים אלו בעיצומו של פרויקט שאפתני להענקת ארוחות חג למשפחות של ילדים חולים במחלה הנוראה ל"ע..
התרומה הנדיבה שלך תעזור להקל על הנטל הכספי של הטיפול ותאפשר למשפחות לבלות זמן יקר יחד.
קמפיין גיוס המונים שלנו בנוי על כוחה של אחדות – כל תרומה עושה הבדל משמעותי בחייהם של הילדים המתוקים.
באמצעות תמיכתכם, נוכל להביא שמחה ותקווה לאינספור משפחות במהלך תקופת החגים.


אחדות החג. (צילום: shutterstock)

הצטרפו אלינו עכשיו

ביחד, נוכל להשפיע על חייהם של הילדים האמיצים הללו ומשפחותיהם. בואו והצטרפו אלינו – למשימה שלנו להביא תקווה ואושר על ידי תרומה לקמפיין גיוס המונים שלנו. לתרומה היכנסו לדף הקמפיין בכתובת הבאה: https://levmalka.org.il/campaigns/.

כל תרומה, גדולה או קטנה ככל שתהיה, תעזור לנו להגיע ליעד ולהביא שמחה נחוצה למשפחות של ילדים חולים. הנדיבות שלך באמת יכולה לעשות את ההבדל. בואו נעמוד מאוחדים בתמיכה במשפחות הללו, ונבטיח שהחגים שלהם יהיו מלאים באהבה, חום וזכרונות יקרים.

עכשיו זה הזמן

חג הפסח ממש בפתח, ואנו זקוקים לעזרתכם כדי להפוך את הפרויקט השאפתני הזה למציאות. אל תחכו – כל רגע חשוב. הצטרפו עוד היום לקמפיין גיוס המונים של עמותת לב מלכה והעניקו את מתנת התקווה, האהבה והאושר למשפחות הראויות הללו.

ביחד, נוכל לעשות עולם של הבדל בחייהם של ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. תודה על תמיכתך.

שתפו את הפוסט:

אולי יעניין אותך...

תרמו
והגשימו חלום!

מתנות של תקווה: לשחרר אותם לעבר החלומות – הוא קמפיין מכל הלב שלנו בארגון לב מלכה, שבזכותך נוכל לאפשר לילדים האמיצים הנאבקים בסרטן – להגיע ליעד החלום!

בזכות תרומתך , אתה לא רק נותן להם חבל הצלה, אלא גם את ההזדמנות לחוות את שמחת הילדות המגיעה להם באמת. התרומה שלך תעזור לממן מחנות נופש לילדים ובני משפחותיהם. לתמוך בריפוי רגשי, ולאפשר להם להשתתף באירועים והרפתקאות בלתי נשכחים שיעצימו את רוחם. יחד, נוכל להאיר את עולמם, להצית את החלומות שלהם ולעורר אותם להמשיך להילחם.